loading...
راز های موفقیت در زندگی
میلاد حیدری بازدید : 1448 یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

دکتر علیرضا آزمندیان در سال 1332 در یک خانواده‌ی مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته‌ی ریاضی به‌عنوان یکی از دانش‌آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ‌التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و در سال 1355 فارغ‌التحصیل شد و پس از خدمت سربازی هم‌زمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صداوسیما به‌عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد. وی توفیقات زیادی در حرفه‌ی خبرنگاری به‌دست آورد و با تهیه‌ی گزارش‌هایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره‌ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسایل مردم به‌دست آورد و با حضور در جبهه‌های جنگ و تهیه‌ی گزارش‌های تلویزیونی از علمیات جنگی، دلاوری‌های رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل به تصویر کشید.

وی پس از 6 سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صداوسیما در سال 1364 برای ادامه‌ی تحصیل به امریکا سفر نمود و فوق لیسانس را در رشته‌ی مهندسی صنایع با گرایش مدیریت مهندسی و مقطع دکترا و فوق دکترا در رشته‌ی مهندسی صنایع در سیستم‌ها در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ادامه داد و در عین حال در رشته‌ی تخصصی خود در دانشگاه‌های امریکا به تدریس پرداخت.

دکتر آزمندیان به سمت مدیر عامل شبکه تلویزیونی آفتاب متعلق به جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برگزیده شد و مدت 4 سال در این سمت به بالا بردن سطح فرهنگ ایرانیان مقیم امریکا همت گماشت.

دکتر علیرضا آزمندیان ضمن 12 سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانس های علمی تکنولوژی فکر سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی نظیر تکنولوژی فکر به هموطنان ایرانی خود در سال 1376 به ایران مراجعه کرد.

وی ضمن عضویت در هیأت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد، زندگی آنها را بکلی متحول ساخت.

استاد علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از 30 کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی، امریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان و با بکارگیری تکنیک های درست ارتباطات و تکنولوژی فکر، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکریشان، به پالایش شخصیت های آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم، باشخصیت و با اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پرحاصل برای ایران اسلامی ما تربیت کند.

دکتر علیرضا آزمندیان با برگزاری کنفرانس ها و دوره های تکنولوژی فکر برای مدیران، معلمان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار تأثیرگذار جامعه، نه تنها نظام فکری و روحی آنان را متحول ساخته است، بلکه با اجرای تکنیک های مدیریت فکر، در بالا بردن کارایی و بهره وری انسانی آنان، تأثیر بسزایی گذاشته است.

کارکنان بنیاد بین المللی علمی و فرهنگی « فکر بزرگ » و مؤسسه « پدیده فکر » بر این باورند که با اشاعه این تکنولوژی در میان مردم ایران و متحول شدن نظام فکر و باور فردفرد آنان، به سربلندی و عظمت ایران اسلامی کمک شایانی می‌نمایند.

میلاد حیدری بازدید : 2242 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

 

دکتر دنیس ویتلی  را به عنوان استاد موفقیتهای عالی و کمال فردی در دنیا می شناسند.

او با بیش از 10 میلیون نسخه فروخته شده نوارهای «ایجاد انگیز» در 14 زبان پرفروشنده ترین فرد در زمینه پیشرفتهای شخصی و حرفه ای است . احتمالاً او را بیشتر به عنوان نویسنده / گوینده  سِری ِ« روانشناسی پیروزی » می شنا سند که همواره در فهرست پر فروش ترین برنامه های بدون موسیقی بوده است .

این مجموعه نوارها در زمان اولین عرضه که سال 1978 بوده است 100000000 دلار در حراجی ها فروخته است .

او همچنین 10 عنوان کتاب در زمینه مدیریت خویشتن تأ لیف کرده است که 2 عنوان از آنها جزء پر فروش ترین کتابها بوده اند: « سرآغاز مهارت» و« بهترین بودن »

جدیدترین کتاب ویتلی « امپراطوران فکر » است که در فوریه 1995 توسط  ویلیام  مارو منتشر شد...

ویتلی که یکی از سخنگویان معروف وپر مشغله در شرکتها، انجمن ها و مؤسسات امریکاست، حدود 180 سمینار نیم روزه را در سالهای 96-95 در سراسر کشور برگزار کرده است ..

مدارس بازرگانی و دانشگاههای مهم برپا کننده این سمینارها برای مخاطبین در سطوح مختلف بودند..

همچنین این سری سخنرانی ها با عنوان « نکاتی در زمینه رهبری » چهرهایی چون استفن کوی و تام پیترز را معرفی کردند.

اخیراً ،انجمن مدیریت فروش و بازاریابی ،ویتلی را سخنران برجسته سال نامیده است ...
نام او همچنین به تازگی در تالار افتخار سخنرانان بین المللی در سِنت لوییس میسوری وارد شده است.

ویتلی بنیان گذار انجمن ملی خود باوری و مدیر کابینه رئیس جمهور در تحصیلات حرفه ای در سال 1991بود..

او جایزه نشاط  جوانی را به خاطر کمک قابل ملاحظه اش در راهنمایی جوانان دبیرستانی از انجمن ملی رهبری جوانان دریافت کرد..

 در دهه 1980 ، وی توسط  ویلیام  سیمون به  سِمتِ ریا ست کمیته المپیک امریکا منصوب شد،تا بعنوان اولین فرد غیر پزشک در انجمن پزشکی ورزشی المپیک خدمت کند ، او بعنوان رئیس کمیته روانشناسی مسئول ابداع برنامه های تمرینی برای ذهن بود تا عملکرد تمامی ورزشکاران المپیک امریکا را بهبود بخشد ،بعلاوه او در این مدت در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی  استاد میهمان بود.

 در دهه 1970 ویتلی رئیس انجمن بین المللی تحصیلات تکمیلی بود،مؤسسه ای غیرانتفاعی که توسط دکتر جوناس ساک و دیگر دانشمندان برجسته حفظ تندرستی تأسیس شده بود،به علاوه او اسیران جنگی ای را که از ویتنام به امریکا باز می گشتند مورد مشاوره قرار می داد.

در دهه 1960 هنگامی که تحصیلات تکمیلی خود را به پایان می رساند ،به عنوان مشاور رئیس ساک در زمینه تحقیقات بیولوژیکی در لاجولای  کالیفرنیا فعالیت می کرد .

همچنین در این مدت سمینارهای کنترل استرس  را برای فضا نوردان موشک آپولوی ناسا برگزار کرد.

ویتلی کاپیتان سابق نیروی دریائی و فارغ التحصیل دانشکده دریا نوردی امریکا در آناپولیس  است ..

او دکترایش را در رشته رفتارشناسی انسان  در سال 1970 از دانشگاه لاجولا دریافت کرد..
ویتلی و همسرش سوزان  در رانکو سا نتای امریکا زندگی می کنند و دارای 7 فرزند می باشند..

نوشته شده توسط:سهیل بهمن

میلاد حیدری بازدید : 2603 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (2)


 رابرت کیوساکی

 رابرت کیوساکی  متولد هاوایی می باشد او نویسنده و سخنرانی با انگیزه است و در امریکا تحصیل کرده است، در جنگ ویتنام به عنوان عضوی از سربازان دریایی جنگیده است .

او در حال حاضر در امریکا زندگی می کند و نویسنده ای با انگیزه و سخنرانی حاذق در حوضه مالی ،سرمایه گذاری و تجارت می باشد.

پدر پولدار ،پدر بی پولی از سری کتابهای او می باشد که به همراه برنامه های آموزشی او به میلیونها تیراژدر سراسر جهان به انتشار رسیده است .او در این رابطه به ، بالغ بر هزاران دانش آموز آموزش می دهد.

کیوساکی در هاوایی متولد شد و درهمانجا دوران کودکی را پشت سر نهاد او از پدر و مادری  ژاپنی و امریکای می باشند.در نوجوانی به نیورک رفت  وبعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ، داوطلبانه به عضویت ناوگان دریایی درآمد .اوبعنوان  افسر و خلبان هلیکوپترجنگی در زمان جنگ ویتنام  به خدمت انجامید.

کیوساکی  بمحض بازگشت در Xerox printing and photocopying company   مشغول بکار شد وبه فروشندگی در آن پرداخت.

در سال 1977 با تاسیس یک کمپانی اولین موفقیتش را در تجارت جهانی  بدست آورد.

کمپانی کیوساکی واردات  کیف پولهای نایلونی بود که بعدها به شرکت Surfer Wallet  شناخته و معروف شد و سود زیادی را برای او به ارمغان آورد.

کیوساکی در کنار ان به آموزش و مشاوره در زمینه های تجارت و امور مالی پرداخت.

در اواسط دهه هشتاد موسسه آموزشی را دایر نمود و این فرصت را به دانش آموزان دور دنیا داد تا در رابطه با فلسفه امور مالی به یادگیری بپردازند.او برای تدریس امور مالی صفحه ای را طراحی کرد که در عین حال بسیار سرگرم کننده نیز بود .

این بازی که Cash flow 101" " نام دارد بسیار موفقیت آمیز بود این بازی همچنان بصورت On line  در دسترس می باشد .

Rich Dad , Poor Dad،بزرگترین موفقیت کیوساکی از طریق فروش این کتاب بدست آمد.

هنر او آمیختن بحث مالی و سرمایه گذاری همراه با سرگرمی می باشد .

پدر پولدار و پدر بی پول کیوساکی دو شخصیت خیالی می باشند که بر گرفته از افرادی هستند که در زندگی شخصی او نقش مهمی را ایفا کرده اند.

در اصل پدر بی پول شخصی است کارمند دولت که سخت کار می کند و در نتیجه کم در یافت می کند، بعد از سالیان  سال او بازنشسته می شود و در آخر فقیر و ناراحت و پیر .

در عوض پدر پولدار فردیست با ریسک پذیری بالا و از اموالش برای سرمایه گذاری استفاده بهینه ای می کند. در سن جوانی به ثروت زیادی دست می یابد و خیلی زودتر ازوقت معمول ،خودش را بازنشسته می کند تا از زندگی خود لذت ببرد.

سری کتابهای پدر پولدار ، پدر بی پول به بیشتر از8 جلد می رسد ، که در زمینه های سرمایه گذاری ، املاک ، امور مالی ، تقویت  انگیزه  در تجارت  و... می باشند.اکثر این کتابها بسیار مشهور شده ورتبه نخست  بالاترین فروش را به خود اختصاص داده اند ، بالغ بر 17 میلیون جلد از آنها به فروش رسیده اند . جالب است بدانید رابرت کیوساکی با فلسفه های مالیش گروههای بسیاری را رهبریت می کند و جالب تر اینجاست که او منتقدان بسیاری نیز دارد.

بعضی ها او را گناه کار به دادن امید های بیهوده به افرادی که قادر به سرمایه گذاری نیستند ، می کنند و می گویند : کیوساکی افراد را به سرمایه گذاریهای بزرگ واجب کرده که در آخر برای آنها مضر بوده است .کیوساکی در سن 47 سالگی در سال 1994 بازنشسته شد اما او هنوز در موسسه  آموزشی خود فلسفه پدر پولدار ،پدر بی پول را تدریس می کند .کیم کیوساکی هم علاوه بر اینکه در موسسه با او شریک است ، شریک زندگی کیوساکی نیز می باشد.

 

 نوشته شده توسط:سهیل بهمن

میلاد حیدری بازدید : 839 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

  اسپنسر جانسون

اسپنسرجانسون یکی ازمحبوبترین و یکی از نویسندگان بزرگ درجهان می باشد.

میلیون ها نفراز خوانندگان کتابهای او توانسته اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت وکامیابی دست پیدا کنند .

دکتر جانسون یکی از موفق ترین افرادی می باشد که بارها برای پیچیده ترن موضوعات راه حل های ساده وآسانی را معرفی نموده است .

او به تنهایی ودر بعضی ازموارد با همکاری کن بلانچارد کتابهای موفقی را به بازار عرضه نموده  ،که از معروفترین آنها

 اولین فروشنده بزرگ دنیا، چه کسی پنیر منرا جابجا کرد  ؟ 

می توان نام برد .

بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته روانشناسی از دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا ،جانسون مقام M.D را از رویال کالج در ابرلند دریافت نمود و دستیاری پزشکی را در مایو کلینیک ومدرسه هاروارد مدیکال  کامل نمود. حکایتهای دکتر اسپنسر جانسون بدون هیچگونه محدودیت زمانی توانسته است اعتماد بسیاری از خوانندگان کتابهایش را جلب نموده و شغل و زندگی میلیونها نفر را در سراسر جهان متغیر سازد...

 نوشته شده توسط:سهیل بهمن

میلاد حیدری بازدید : 5140 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

 

 

 

خداوند مي‌فرمايد هرآن چه در زمين و آسمان است مرا تسبيح مي‌كند. تا به حال از خود پرسيده‌ايد اين جمله چه معنايي دارد؟

هر ذره‌اي در عالم هستي داراي ادراك و درك و فهم و شعور است. همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خداي خودشان تعظيم و تسبيح مي‌كنند. همه ذرات هستي در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند. همه ذرات هستي در ازاي تك تك اتفاقاتي كه در عالم اتفاق مي‌افتد از خودشان واكنش نشان مي‌دهند. و اين فقط من و شما نيستم كه هوشمندانه رفتار مي‌كنيم.
آب يكي از اينهاست. آب خوب و بد را مي‌فهمد. آب زشت و زيبا را مي‌فهمد. آب دعا را مي‌فهمد. آب اهانت و فحش را مي‌فهمد. آب تفاوت قائل است بين فكر مثبت و فكر منفي. آب تفاوت قائل است بين نوشته مثبت و نوشته منفي. آب تفاوت قائل است بين رفتار خوب و رفتار بد. و براي همه اين به صورت هوشمندانه واكنش نشان مي‌دهد.
آب پيام بسيار مهمي براي ما دارد. آب به ما مي‌گويد كه نگاهي عميق‌تر به خود بيندازيم. وقتي از نگاه آب به خود مي‌نگريم، اين پيام به نحوي شگفت‌آور شفاف و واضح مي‌شود. ما مي‌دانيم كه زندگي انسان به طور مستقيم با كيفيت آب هم در درون و هم در اطراف ما ارتباط دارد.

يك محقق ژاپني با انتشار يافته‌هاي تحقيقات خود مدعي شد كه مولكول‌هاي آب نسبت به مفاهيم انساني تأثيرپذيرند.
نظريه اين محقق ژاپني كه تاكنون از سوي مؤسسات علمي فيزيكي و زيست‌شناسي مورد تأييد قرار گرفته است، مبتني بر بررسي نمونه‌هاي فراواني از كريستال‌هاي منجمدشده آب و مقايسه آن با يكديگر است.
پروفسور «ماسارو ايموتو» (Masaru Emoto) ‌كه يافته‌هاي خود را با استفاده از حدود 10 هزار آزمايش جمع‌آوري نموده، در سه جلد كتاب ارائه كرده است و معتقد است كه مفاهيم متافيزيكي محيط بر روي تركيب مولكولي آب تأثير مي‌گذارد.
اين دانشمند ژاپني كه فارغ‌التحصيل دانشگاه يوكوهاماست، داراي يك مؤسسه تحقيقاتي به نام SHM در ژاپن است كه امور تحقيقاتي مربوط به كريستاليزه شدن آب را در آنجا انجام مي‌دهد.
او مي‌گويد آب، پيام مهمي براي ما دارد. آب به ما مي‌گويد كه نگاه عميق‌تري به خودمان بيندازيم. زماني كه با آيينه آب به تماشاي خود مي‌نشينيم، اين پيام به طور شگفت‌آوري خود را شفاف و درخشان مي‌كند. مي‌دانيم كه زندگي بشر مستقيماً به كيفيت آبي كه در اطراف ما يا درون بدن ماست، روي آورده است. تصاوير و اطلاعات ارائه‌شده در اين مقاله،‌ بازتابي از فعاليت «ماسارو ايموتو»، محقق خلاق و روياپرداز ژاپني است. «ايموتو» كتابي با نام «پيغام آب» منتشر كرده كه برگرفته از يافته‌هاي تحقيقات جهاني وي است. اگر شما نسبت به تأثيرپذيري افكارتان از وقايع درون يا پيرامونتان شك و ترديد داريد، اطلاعات و عكس‌هايي كه در اينجا آورده شده را ببيند. اين تصاوير مستقيماً بر اساس نتايج به دست آمده در كتاب انتشاريافته «ايموتو» است، مطمئناً در فكر و ذهن شما دگرگوني پديد مي‌آورد و عقايد شما را عميقاً تغيير خواهد داد.
بنا بر آنچه در كتاب «ايموتو» آمده است، ما به مدارك حقيقي دست يافته‌ايم كه نشان مي‌دهد، انرژي ارتعاشي بشر، افكار، نظرات، موسيقي، دعا و نيايش بر ساختار مولكولي آب اثر مي‌گذارد.
آب، ماده‌اي بسيار سازگار است، به گونه‌اي شكل فيزيكي آب به آساني با محيطي كه در آن هست، انطباق پيدا مي‌كند و نه تنها از نظر فيزيكي تغيير مي‌كند، بلكه شكل مولكولي آن نيز تغيير مي‌يابد. انرژي يا ارتعاشات محيط، شكل مولكولي آب را تغيير مي‌دهد. از اين جنبه، نه تنها آب توانايي آن را دارد كه از حيث ديداري، محيط خود را منعكس كند، بلكه از حيث مولكولي هم در انعكاس محيط اطراف خود عمل مي‌كند.
«ايموتو»، تغييرات مولكولي آب را به وسيله تكنيك‌هاي عكسبرداري ميكروسكوپ‌هاي الكترونيكي و مشاهده آن به صورت سند و مدرك درآورده است. از آنجايي كه فرم كريستالي آب هنگامي نمايان مي‌شود كه آب منجمد شده باشد، به همين منظور وي قطراتي از آب را به صورت يخ درآورده و سپس آنها را در يك فضاي تاريك ميكروسكوپي مورد آزمايش كه از قابليت‌هاي عكاسي برخوردار بوده، قرار داده است. تحقيقات وي، آشكارا تغيير شكل ساختار مولكول آب را به نمايش گذاشته است و اثر محيط بر ساختار آب را نشان مي‌دهد.
برف، بيش از چندين ميليون سال است كه بر زمين فرود مي‌آيد و همان‌گونه كه مي‌دانيم، هر دانه برف‌، داراي شكل و ساختار خاص و منحصر به فرد است. با تبديل آب به يخ و عكسبرداري از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنكردني‌اي آب دست پيدا مي‌كنيد.
«ايموتو» به تفاوت‌هاي جالب‌توجهي در ساختار كريستالي و بلوري آب دست يافته است كه از منابع گوناگون و شرايط مختلف در روي كره زمين تهيه شده‌اند. آبي كه از نخستين محل خود از كوه جاري مي‌شود و چشمه‌هايي كه جاري هستند، طرح‌هاي هندسي بسيار زيبايي از الگوهاي كريستالي‌شده خود ارائه مي‌دهند. آب آلوده و سمي كه از نواحي پرجمعيت و صنعتي به دست آمده است و آب راكد كوله‌هاي آب و سدهاي ذخيره، به صراحت ساختارهاي كريستالي تغييريافته و برحسب اتفاق شكل‌گرفته آب را كه به صورت بلورهاي تخريب شده و نا منظم است، نشان مي‌دهد.
ايموتو معتقد است آبهايي جاري هستند منتهي از ميان شهرها مي‌گذرند نياز شكل مولكولي زشتي به خود مي‌گيرند. آبهايي كه راكند به دليل راكد بودن زشت مي‌شوند، چرا كه هستي با ركود مخالف است، آبهايي كه جاري هستند و از بين شهرها عبور مي‌كنند به دليل طيف غالب افكار منفي در شهرها واكنش منفي از خود نشان مي‌دهند.
ايموتو به همين منظور ابتدا آب درياچه‌اي به نام «بيواكو» را مورد آزمايش قرار داد. درياچه بيواكو بزرگترين درياچه در مركز ژاپن است.


وي مي‌گويد چون آب درياچه ساكن است و حركتي ندارد، همين ركود باعث شده كه مولكول‌هاي آب زشت شوند.



آزمايش بعدي از رودخانه‌اي به نام «يودو» در ژاپن انجام گرفت كه به خليج «اوزاكا» مي‌ريزد. اين رودخانه از ميان بيشتر شهرهاي اصلي در كاسايي مي‌گذرد.


ايموتو مي‌گويد به دليل اين كه اين آب از ميان شهرها عبور مي‌كند شكل مولكولي اين آب به صورت تغيير كرده است.
ايموتو به اين نتيجه رسيده‌است كه آب‌هايي كه تازه از چشمه‌ها و دل كوه بيرون مي‌آيند، به دليل اين كه هنوز در معرض افكار منفي مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولكولي زيبايي به خود مي‌گيرند.
آزمايش بعدي وي بر روي آب رودخانه‌اي به نام «شيمانتو» است. البته درست زماني كه سرچشمه اين رودخانه از كوه بيرون آمده است.
 

تصوير بعدي آب سرچشمه‌ رودخانه‌اي در ژاپن به نام سايجو است:
 

ايموتو آزمايش خود را فقط در ژاپن انجام نداد. وي به فرانسه رفت و آب سرچشمه رودخانه «لوردز» را آزمايش كرد.
 

توجه به اين نكته كرده‌ايد كه 70% بدن انسان آب است؟
آقاي ايموتو معتقد است كه دعا بلافاصله بر روي مولكول‌هاي آب اثر مي‌گذارد. وي به اين نتيجه رسيده است كه دعا همه چيز را زيبا مي‌كند و يكي از اينها آب است.
وي به همين منظور عده‌اي را در كنار درياچه فوجي‌وارا جمع كرد و از آنها خواست دعا بخوانند و بلافاصله آب را منجمد كرده و مورد آزمايش قرار داد و نتيجه زير را به دست آورد:
 
تصوير بلورهاي آب درياچه فوجي‌وارا قبل از دعا
 

بلورهاي آب درياچه فوجي‌وارا بعد از دعا

وي سپس آب درياچه‌اي در برزيل را آزمايش كرد.
ايموتو متوجه شد آب‌هايي كه در شهرها مورد مصرف قرار مي‌گيرند به شدت بي‌قواره و زشت هستند.
نمونه‌اي از اين آب:
 
وي براي آن كه تأثير دعا را از راه دور بر روي آب آزمايش كند از 500 نفر از اساتيد معنوي ژاپن كه در گوشه گوشه ژاپن زندگي مي‌كردند خواست در لحظه‌اي مشخص به آب مورد آزمايش وي فكر كنند و دعا كنند اين آب زيبا شود. پس از آن آب بي‌قواره مصرف شهري شكل زير را به خود گرفت:
 
ايموتو معتقد است كه خلوص نيت در دعا بسيار مؤثر است. آنهايي كه خالص‌تر دعا مي‌كردند شكل آب زيباتر مي‌شود. وي به اين نتيجه رسيد كه در دعاهاي گروهي از عده‌اي باشند كه افكار منفي داشته باشند تأثير مثبت دعاهاي ديگر از بين مي‌روند.

با توجه به عموميت موسيقي درماني، «ايموتو» تصميم گرفت ببيند، موسيقي چه اثراتي بر شكل‌گيري ساختار آب دارد. او آب مقطر را ساعت‌ها بين دو نفر كه در حال صحبت كردن بودند، قرار داد و سپس از كريستال‌هاي آن آب، پس از انجماد،‌ عكسبرداري كرد.
وي سپس تأثير موسيقي‌هاي مختلف را بر روي آب آزمايش كرد و با نتايج جالبي مواجه شد كه تصاوير آنها را مي‌بينيد:


تأثير موسيقي پاستورال از بتهوون بر روي آب

 
آهنگ «هوا براي رديف جي» از باخ

وي سپس براي آب مورد آزمايش موسيقي هوي‌متال پخش كرد كه تصوير زير نتيجه اين آزمايش است:
 
به راحتي مشخص است كه كريستال‌هاي آب كاملا تخريب شده است.

وي سپس اين آزمايش را بر روي موسيقي‌هاي سنتي كشورهاي مختلف انجام داد:
 
تأثير موسيقي سنتي بودايي

 
تأثير رقص سنتي كاواچي در ژاپن

آقاي ايموتو معتقد است نه تنها افكار و رفتار ما، بلكه نوشته‌هاي ما بر مولكول‌هاي آب تأثير گذارند.
به همين منظور آب را در ظرف شيشه‌اي ريخت و بر روي كاغذ عبارات مختلفي را نوشت و بر روي ظرف آب چسباند. وي عبارات مختلفي از قبيل اسامي شخصيت‌هاي خوب و بد و عبارات زشت و زيبا را امتحان كرد.
سپس آب درون بطري را آزمايش مي‌كرد كه نتايج زير نمونه‌اي از آزمايش‌هاي وي است:

 
آزمايش بر روي بطري با برچسب نوشته‌ «آدولف هيتلر»

وي نتيجه گرفت كه اگر به زبان‌هاي مختلف با آب برخورد شود، همه كلمات زيبا به همه زبان‌هاي دنيا نتيجه مثبت و همه كلمات زشت به همه زبان‌هاي دنيا بر روي آب نتيجه منفي مي‌گذارند.
وي آب مورد آزمايش خود را مخاطب قرار داده و به زبان ژاپني گفته است مچكرم! (آريگاتو) و واكنش آب را مشاهده كرد:
 

وي سپس تاثر كلمه thank you را بر روي آب آزمايش كرد و نتيجه گرفت تأثير مشابه منتهي متفاوتي داشته است.


ايموتو متوجه شد كه عبارات امري تأثير منفي بر روي آب مي‌گذارند. به همين منظور بر روي ظرف آب نوشت do it (انجام بده) 
 

و سپس نوشت let’s do it
 

ايموتو بر روي ظرف آب نوشت: I Will Kill You (مي‌خوام بكشمت!) و تصوير زير را مشاهده كرد:
 

وي سپس كلمه عشق و قدرداني را در كنار هم بر روي ظرف آب چسباند:
 

وي مي‌گويد كلمات زيبا يك واكنش زيبا نشان مي‌دهند، اما اگر كلمات زيبا را در كنار هم قرار دهيم واكنش زيباتري نشان داده خواهد شد.

ايمتو به اين نتيجه رسيد كه اگر آب را نزديك گل‌هاي معطر كنيم مولكول‌هاي آب سعي مي‌كنند كه خود را شبيه به آن گل كنند.
وي به اين نتيجه رسيد كه همه ساختارهاي زيبايي كه آب در مقابل مثبت‌ها از خود نشان مي‌دهد، به صورت شش ضلعي هستند.

آب به صورتي زنده و تأثيرپذير به هر يك از احساسات و انديشه‌هايمان پاسخ مي‌دهد. كاملا روشن است كه آب به آساني، ارتعاشات و انرژي محيطش را به خود مي‌گيرد و جذب مي‌كند؛ خواه آلوده، سمي يا راكد و كهنه باشد. كار غيرعادي «ايموتو»، نمايشي پرهيبت است و ابزاري قدرتمند كه مي‌تواند، درك ما را از خودمان و جهاني كه در آن زندگي مي‌كنيم، براي هميشه تغيير دهد. هم‌اكنون مدرك قوي و محكمي داريم كه مي‌توانيم به طور مثبت، خود و سياره خود را با انتخاب افكاري كه براي انديشيدن برمي‌گزينيم و راه‌هايي كه اين افكار را به فعليت مي‌رساند درمان نموده تغيير شكل دهيم.
در پايان بد نيست بدانيد كه آقاي ماسارو ايموتو تحقيقاتي نيز بر روي اسلام و تأثير مفاهيم اسلامي بر روي آب داشته است. وي بر روي پروژه‌اي فعاليت‌ تحقيق كرد كه بر اساس 99 نام خدا، 99 تصوير از آب را جمع‌آوري مي‌كند.
اين هم نقل قول مستقيم مطلبي از سايت آقاي ماسارو ايموتو در همين زمينه:

That project is the 99 names of God in Islam. We are hoping to create a photograph book of crystals showing 99 different names of God. Below is a sample of how it looks like. There are 99 of those and we spend two years going through all of them. We formally asked Masaya to edit the design and hopefully the book will be ready within this year. With this I will debut my work in the Islamic world. I feel the increasing need to keep myself physically healthy for this.

ترجمه:
اين پروژه در اسلام "99 نام خدا" ناميده مي شود. ما اميدواريم كه يك كتاب تصويري از كريستال ها چاپ كنيم كه 99 تا از اسامي خدا را نشان مي دهند، شكل زير نمونه اي از اين است كه اين كريستال ها چطور به نظر مي آيند. از اين كريستال ها 99 تا وجود دارند و ما 2 سال از وقتمان را صرف جمع كردن آنها كرديم ، ما به طور رسمي از "ماسايا" درخواست كرديم كه اين طرح ها را دوباره تصحيح كند و ما اميدواريم كه اين كار تا آخر سال به اتمام برسد. با اين امر من اولين كار خود در دنياي اسلام را به انجام خواهم رساند. فكر كنم نياز دارم خودم را از لحاظ جسمي سالم نگه دارم تا بتوانم اين كار را به اتمام برسانم

 


 


میلاد حیدری بازدید : 7275 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

جک کنفیلدزندگی شخصی:

جک کنفیلد در 19 آگوست 1944 در تگزاس متولد شد. او یک مسیحی و یک دموکرات بوده و از سرگرمی‏هایش می‏توان به تنیس، مسافرت، اسکی، پیاده‏روی، بیلیارد، مطالعه و نواختن گیتار اشاره کرد. کنفیلد در سال 1962 از دبیرستان نظامی Linsly در ویرجینا، فارغ‏التحصیل شد و سپس در سال 1966 مدرک کارشناسی خود در زمینه‏ی تاریخ چین را از دانشگاه هاروارد دریافت نمود. او سه بار، در سال‏های 1971، 1978 و 2001 ازدواج کرد که از همسر اول خود صاحب دو فرزند و از همسر دومش نیز صاحب یک پسر شد

 

زندگی حرفه‏ای:

جک کنفیلد هم‏اکنون یکی از سخنرانان انگیزشی و از نویسندگان برجسته آمریکا می‏باشد. او پیش از آغاز نویسندگی و سخنرانی، معلم مدرسه بود و سپس دو سال نیز زیر دست دابلیو کلمنت استون کار کرد. کنفیلد علاوه بر کتاب‏ها و سخنرانی‏های بسیار موفقش، بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه کتاب‏های «سوپ جو برای روح» است. او این مجموعه را به کمک همراه همیشگی‏اش مارک ویکتور هانسن، درسال 1990 به رشته‏ی تحریر درآورد. آنها توانستند در طی سه سال 68 داستان برای این کتاب گردآوری کنند. موفقیت فوق‏العاده این مجموعه باعث تدام آن شد تا جائیکه تا به حال نزدیک به 200 عنوان از آن در تیراژی در حدود 112 میلیون نسخه که به 47 زبان ترجمه شده، به چاپ رسیده است. به گفته‏ی مجله USA Today، مجموعه کتاب‏های «سوپ جو برای روح»، جزء 150 کتاب برتر جهان در 15 سال اخیر بوده است

جک کنفیلد کنفیلد در جولای سال 2004 «شورای رهبری تحول‏بخش» را تأسیس کرد و گروهی از اساتید، سخنرانان، مربیان، نویسندگان، محققان و مشاوران بزرگی، که در زمینه‏ی پیشرفت‏های شخصی و حرفه‏ای فعالیت می‏کردند، را گرد هم آورد. از جمله‏ی این بزرگان می‏توان از جان اساراف، مایکل بک ویث، جان گری، استیون کاوی، دبی فورد، جیمز آرتور ری و پال شیلی نام برد. اعضای این شورا تقریباً اواسط هر سال برای تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن دست‏آوردهایشان گردهم جمع می‏شوند. در سال 2005، سازندگان و دست‏اندرکاران فیلم راز نیز، در این گردهمایی شرکت کرده و با اعضای شورا مصاحبه کردند. تا ماه ژانویه سال 2009، 99 نفر از شخصیت‏های برجسته، عضو این شورا بودند

 جک کنفیلد تا به حال به عنوان یک چهره موفق و برتر و یک شخصیت شناخته شده در جامعه‏ی جهانی، مهمان برنامه‏های تلویزیونی مشهوری نظیر صبح بخیر آمریکا، بیست/بیست، رو در رو، PBS، اپرا وینفری، مونتل ویلیامزو لری کینگ بوده است

 هر چند که چک کنفیلد زمینه‏های مختلف موفقیت فردی، خانوادگی و مالی را در سمینارها و کتاب‏هایش آموزش می‏دهد، اما عمده‏ی شهرت و اعتبار او به خاطر تأکید بر تأثیر اعتماد به نفس در دستیابی به موفقیت و آموزش‏هایش در این زمینه می‏باشد

 از برخی افتخارات این استاد موفقیت می‏توان از کسب عنوان «جوان برجسته‏ی سال» در سال 1978 و دریافت مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه سانتا مونیکا در سال 1981 را نام برد

 شرکت‏های بزرگ و صاحب‏نامی چون مایکروسافت، هوندا، زیمنس، سونی، مریل لینچ، ویرجین ریکوردز، فدرال اکسپرس، زیراکس، دایملر کرایسلر، دومینوز پیتزا از همکاری جک کنفیلد به عنوان مدرس و مشاور بهره برده‏اند

سایت اختصاصی جک کنفیلد: www.jackcanfield.com

 

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خوش آمد گویی . ما در این وبلاگ قصد داریم رازی که خداوند با فرستادن اولین انسان در این دنیا به وجود آورد را به شما معرفی کنیم . مطمئن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 11,371
  • بازدید کلی : 469,889
  • کدهای اختصاصی