loading...
راز های موفقیت در زندگی
میلاد حیدری بازدید : 4168 شنبه 25 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

قانون جذبممکن است ندانی، اما قانونی مقتدر در زندگی تو سرگرم کار است که قانون جذب نام دارد و همین الان در حال جذب افراد و مشاغل و موقعیت‏ها و ارتباطات در زندگی توست. این عالی نیست؟

این کتاب به تو یاد می‏دهد که قانون جذب چگونه برای تو کار می‏کند، و چطور می‏توانی با استفاده از آن تغییراتی در زندگی خودت ایجاد کنی و به آنچه می‏خواهی برسی.

با استفاده از قانون جذب:
ثروتت را افزایش می‏دهی.
زوج دلخواهت را پیدا می‏کنی.
شغل دلخواهت را پیدا می‏کنی.
به اهدافت می‏رسی.
از جذب آنچه نمی‏خواهی، جلوگیری می‏کنی.

پیشگفتاری از مایکل لوسیر

قبل از اینکه چیزی در مورد قانون جذب یاد بگیرم. از زندگی حرفه‏ای‏ام راضی نبودم. درگیر شغلی بودم که مرا به هیچ جا نمی‏رساند و هیچ فرصتی به من داده نمی‏شد تا خلاق باشم. ساعات طولانی کار می‏کردم و وقت کمی برای پرداختن به علایق بیرونی‏ام داشتم. حتی با اینکه خوابی دیده بودم که برای رها کردن کارم به من انگیزه می‏داد، این کار را نکردم. هشت سال طولانی در آن شغل دوام آوردم، چون به درآمدش نیاز داشتم.

به هرحال، به محض اینکه در مورد قانون جذب چیزهایی یاد گرفتم، همه چیز تغییر کرد. شروع به پیگیری خواسته‏هایم کردم، مثل مربیگری و تدریس، که احساسی خوب به من می‏داد. بنابراین نتیجه گرفتم که «احتیاج دارم بیشتر به این کار بپردازم.» از قانون جذب استفاده کردم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورم و فرصت‏ها و موقعیت‏ها را برای مربیگری و تدریس جذب کنم.

مایکل لوسیر - نویسنده کتاب قانون جذب

مایکل لوسیر (نویسنده)

با این که هنوز هم کار دولتی داشتم، در عرض یک سال در بیش از پنجاه همایش آموزش دادم و حالا چیزی نمانده بود به آرزویم برسم: یعنی روزهایم را صرف تعلیم دیگران در مورد قانون جذب کنم.

آرزوهای من شناسایی شد، به تدریج، توانستم کارفرمای خود را متقاعد کنم فقط چهار روز در هفته کار کنم، که این اولین باری بود که کارفرمایم به چنین کاری تن می‏داد. به مدت پنج سال، چهار روز در هفته کار کردم که بعد به سه روز در هفته تقلیل یافت و همزمان حواسم را بر کار مربیگری‏ام متمرکز می‏کردم. در سال 2000 کارم را ول کردم و هرگز به گذشته نگاهی نینداختم.

و امروز از زندگی‏ حرفه‏ای‏ام راضی هستم. هرگز تا این حد احساس سرزندگی و خلاقیت نکرده بودم. از لحاظ مالی هم وضعم به مراتب بهتر از زمانی است که برای کسی دیگر کار می‏کردم. مردم همیشه از من می‏پرسیدند چطور زندگی‏ام این‏قدر عالی و معرکه است. بنابراین من این حکایت را برایشان می‏گفتم، و اینکه درک قانون جذب بود که همه چیز را برایم میسر کرد.

 

آنچه دیگران درباره این کتاب می‏گویند

اتل جی لرد - دستیار گروه امور پرورشی
پیام مایکل لوسیر، دیدگاه تو را نسبت به خودت و دیگران تغییر می‏دهد. من پی برده‏ام که قانون جذب هم الهام‏بخش است و هم شفابخش.

مری مرکدینت - سخنران و مؤلف
مایکل لوسیر از موهبتی بزرگ برخوردار است، چرا که می‏تواند اصول نظری را به نتایجی تقطیر کند که کارایی دارد. خواندن قانون جذب آسان است، کاربردش نیز به همچنین، و از همه مهم‏تر، به راستی کارآیی دارد. 

مارک چارلتون
یکی از عمیق‏ترین دگرگونی‏ها در تفکر ما، در نظر گرفتن ارتباط اساسی بین این است که ما کیستیم و چه چیزی را به خود جلب می‏کنیم. مایکل لوسیر، خردمندانه در این کتاب نشان می‏دهد که چطور این ارتباطات را از طریق یادگیری جذب آنچه یا آنکه در زندگی می‏خواهیم، تغییر دهیم. انتشار این کتاب موهبت است.

لیندا شاملفل - مربی و سخنران
کتاب مایکل مباحث فلسفی و بالقوه پیچیده را به نحوی ساده توضیح می‏دهد. دست به هر اقدامی بزنی،
کائنات به همان نسبت به تو پاداش می‏دهد. زندگی اجتماعی و حرفه‏ای من با توسل به گام‏های آسانی که مایکل در این کتاب آورده است، زیر و رو شد.

 

شناسنامه کتاب

  • نام: قانون جذب
  • عنوان اصلی: Law Of Attraction
  • موضوع: مثبت‏نگری، موفقیت، تفکر نوین، اعتماد به نفس
  • نویسنده: مایکل لوسیر
  • مترجم: نفیسه معتکف
  • ناشر: درسا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خوش آمد گویی . ما در این وبلاگ قصد داریم رازی که خداوند با فرستادن اولین انسان در این دنیا به وجود آورد را به شما معرفی کنیم . مطمئن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 16,516
  • بازدید کلی : 475,034
  • کدهای اختصاصی